سخن مدیر عامل

سخن مدیرعامل

شرکت خاک انرژی پارس از بدو تاسیس با یک نگرش علمی، استراتژی توسعه محوری را در جهت اهداف اساسی خود تدوین نموده و در این راستا تعهد به کیفیت مطلوب، بهره گیری از فن آوری های روز جهانی و جلب اعتماد مشتریان را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است. این شرکت همواره سعی داشته است که همگام با پیشرفت علوم و فنون، از ابزارها و نرم افزارهای نوین و تخصصی برای خدمت رسانی در مهندسی ژئوتکنیک و سازه مورد نیاز در طرحهای عمرانی، معدنی و نفتی استفاده نموده و با عنایات پروردگار در حوزه های فعالیت خود رشد و توسعه مستمر را مد نظر قرار دهد.

شرکت خاک انرژی پارس با تکیه بر تخصص اعضای خود و به پشتوانه اعتماد مشتریان، در پی آنست که با تداوم رو به رشد خود، در جایگاه یکی از موفق ترین شرکتهای کشور قرار گرفته و با توسعه فعالیتهای خود در سالهای آتی در ابعاد داخلی و بین المللی برای ایران و ایرانی افتخارآفرین باشد.

همراهی، همدلی و اعتماد شما را ارج می نهیم و مفتخریم که خدمتگزار کسانی هستیم که ارمغان آور بالندگی و توسعه در میهن عزیزمان و ایرانی سربلند هستند. لازم میدانم مراتب سپاس خود را به مشتریانی که این شرکت را برای انجام خدمات مورد نیاز خود انتخاب نموده اند تقدیم نمایم.

دکتر مجید نیکخواه